Shoppingtur á la Mami

Fick med Mamma för att köpa några nya skor idag. Kom hem med bland annat de här
Bilden gör dem inte alls rätta, men de är både sjukt snygga och jättebekväma att gå i! Ett stort plus då jag älskar skor med lite klack (spec denhär modellen) men lätt får ont i fötterna. Värt!
Sen kände sig Mamma såklart lite hungrig så vi kilade in på en grekisk restaurang och köpte med oss massa gott hem, är fortfarande helt proppmätt! Men gott var det absolut!
Inte bara detta... JAG HAR JUST NU MIN STUDENTMÖSSA HEMMA OCH DET ÄR 2 OCH EN HALV MÅNAD TILL STUDENTEN! Helt sjukt! Fattar inte att tiden har gått så jäkla fort, känns som man inte har hunnit med någonting alls..
Sen att den är jäkligt snygg gör ju ingenting heller ;)

Nu är det dags att ta tag i min oskrivna uppsats, och göra den skriven så att säga. Puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback