Dagen efter

Helt mörbultad i kroppen, ont i ryggen, trött som ett svin men vad gör det! Jag har sätt världens bästa band live (2:a gången) och de var heeeelt sjuuuukt bra :))) Skulle kunna skriva ett 5-sidors inlägg om hur bra dom var och hur sjukt kul det var men jag låter er använda min eufori till att tänka ut det själva :D inte så svårt hihi

Med andra ord så har denhär "dagen efter" varit väldigt slapp, har i princip sovit, ätit, suttit vid dator och spelat spel, ätit etc etc. Man tar ju tillfället i akt när man har tillgång till sin pojkväns superspeldator istället för systers crappy laptop. När jag väl har pengar blir det att investera i en ny dator som klarar de senaste spelen (ja jag är nörd :D) , sen ska jag gå under jord i några månader och livnära mig på att spela spel. Haha nja kanske inte, även om det vore sjukt värt så kanske det inte är något som man ska satsa på att viga sitt liv till. Med tanke på det, vilka av er har bestämt vad ni ska göra efter studenten? Ska ni plugga vidare, jobba, eller bara chilla? Själv tror jag att det blir jobb ett tag med lite distansstudier, dans- sång- och teaterlektioner m.m. och sen söka in till PAS (School of Performing Arts i Göteborg), det är min dröm att gå där! Sjukt svårt att komma in men jag hoppas och tror på det, då ska det gå!

Nu får ni ha en fin kväll och fin fortsättning på lovet! Ni som redan börjat skolan - sucks for you ;D

Puss!

Kommentarer
bellaml ♥

sv; Haha, gjorde bara hälften i mitt rum idag, måste ta resten imorgon. Verkligen jobbigt att städa haha! ;)



Blogg: http://bellaml.blogg.se/
2012-04-10 @ 22:32:15
bellaml ♥

sv; Haha sönder dammsugare? Då är det bara att plocka fram soppkvasten haha!



Blogg: http://bellaml.blogg.se/
2012-04-11 @ 01:11:22
Anonym

Vad spelade du för något? :D



2012-04-11 @ 09:09:50
Sanna ;D

JAg skickade det övre inlägget xD hähä



Blogg: http://handlingar.blogg.se/
2012-04-11 @ 09:10:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback