Egen domän

Sitter och klurar lite på detdär med egen domän.. är lite mer sugen på att ha .se än nån lång radda med blogg.se.. Blogg.se har ju dock en PRO-tjänst, som man kan signa upp sig för ett år på och då få en gratis egen domän... någon som har testat det? Funkar det bra?
Sen är funderar jag lite över namnet.. jag vill ha något kort som är lätt att komma ihåg men ändå något som speglar mig och vad jag håller på med. Hjälp alltså haha. Vet verkligen inte hur jag ska göra. Kan absolut ingenting om webbhotell eller liknande, men känner mer att jag vill ha en egen domän, känns lite mer proffsigt och fräschare på något sätt. Aja, vi får väl se hur det blir :]

Kommentarer
♡ ♥ y o u will be strong

svar: tack!



Blogg: http://youwillbestrong.blogg.se/
2012-04-04 @ 21:16:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback