Skriver CV och söker jobb

That's right. Denna tjej ska bli självförsörjande! Haha.. jag tycker nämligen att det räcker nu med att bo hemma hos föräldrarna och bara vara, jag vill jobba, tjäna egna pengar och flytta! Sitter samtidigt och kikar lite på hyresrätter i Norrköping, vill faktiskt komma ifrån Linköping så snabbt det går och bärja på en ny kula. Mina intressen är inte heller så billiga i drift, och jag tycker det är synd på mina stackars föräldrar att behöva kosta på allt vad musiken, och snart ridningen, kostar.

 

När jag ändå är inne på det så letar jag efter bra hyresrättssidor (haha vilket ord), alltså sidor där man kan söka hyresbostad i Norrköping. Hyresbostäder AB är den enda jag har hittat än så länge som verkar vettig, men om någon av er har bra erfarenheter fårn något annat bolag får ni gärna slänga iväg en kommentar, vore jättegulligt! :)

 

NU (äntligen) är jag dessutom klar med mitt CV! Wohooh! Ska titta runt lite efter lediga tjänster, skriva lite personliga brev och hoppas på det bästa :) Wish me luck!

bloglovin bloglovin


Kommentarer
Tess -Kervefors Foto & Media

Tack snälla för din kommentar hos mig! :)



Blogg: http://kervefors.se/blogg
2012-04-16 @ 16:07:22
Amanda

Sv: Nej de är inte min häst, de är en häst på skolan där jag går :)



Blogg: http://aaadnama.blogg.se/
2012-04-16 @ 16:21:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback