Softa lagom

Sitter på mammas jobb i väntan på att få lite mat, sen ska jag dra mig iväg till en kompis för lite klass/filmmys!
Har stressat som en gås idag, lyckades vakna halv 2 och skulle hinna städa innan jag åkte, jag tycker det blev bra men pappa är väl lite av en annan mening haha... Han hade skrivit fina lappar till mig och min syster som vi skulle bocka av ;) ska nog köra det på mina barn när jag får några - "se till att bocka av den listan annars får du ingen kvällsmat!" haha vad grym jag känner mig. Är lite på det humöret nu, vill liksom ta tag i något och krossa det i handen.. Vet inte varför, lite hormoner som spelar mig spratt kanske. Usch för att vara tjej ibland! Men skulle aldrig vilja byta ut det mot att vara kille, utom kanske för den dag.. Vill se om det verkligen är skönare att ha mensvärk än att få en pungspark haha! ;)

Har förresten precis varit och köpt skor till balen! Är så himla sugen på att bara få ta studenten nu och bli kvitt allt, få spendera mitt sommarlov tillsammans med min fina pojke, och sen försöka ta tag i mitt liv huhu! Scary!

Nu ska mamma bjuda mig på mat, so long!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback