Längtar bort

Just nu vill jag ha ett välbetalt heltidsjobb, (eller varför inte en väldigt rik pojkvän...) så jag kan dra någonstans där det är varmt i några månader... jag gillar inte snön, och definitivt inte när det ska bli ner mot - 20 snart. Jag ligger mycket hellre på en varm sandstrand någonstans, eller varför inte åka på ett hajsafari? Det är en dröm jag bara MÅSTE förverkliga någon gång.. tänk er, vara i en bur bara meter från VITHAJAR! Åh den adrenalinrushen, helt fantastiskt!
 
Men nu när jag då inte har varken pengar eller rik pojkvän (eller pojkvän över huvud taget) får jag nöja mig med att drömma, och vänta på Faliraki säsong 2013, alltid något att se fram emot (mina hajdrömmar får vänta lite..).
 
Vill hit!
 



 
 
 
 

Kommentarer
Anette Johanson

Hej, det ser helt underbart ut. Det skulle vara så härligt att resa bort några dagar.



Blogg: http://buzzadoran.blogg.se/
2013-02-25 @ 12:35:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback