Photobomb ya

Gick en sbväng ner till fårhagen för att räkna in fåren, och fick för en gångs skull med mig kameran! Ska fixa lite med bilderna imorgon så kanske det dyker upp några här, vart en del gulliga/roliga bilder hihi :) Även lillehunden fick följa med, fast han är bara så rädd för fåren så han springer åt andra hållet när han ser dem haha. Inte så konstigt, de är ju typ 3 gånger större än honom :)



Har suttit och pillat med en ny låt idag som jag tänkte spela in, förmodligen kommer den upp någon gång nästa vecka, om jag har tid. Helt sjukt, om 1 vecka börjar koncentrationsveckan för musikalen, om exakt 2 veckor är det bal, och om mindre än en månad springer jag ut! Jag längtar!

Nu är det dags att sova, natit på er! :)


Kommentarer
Andreas

Hejsan, hoppsan! Hur har din start på denna helg varit? :) //Andreas - Livetonline.se



Blogg: http://livetonline.se
2012-05-19 @ 05:03:48
felicia - fotokobran

sv; kul att du är med och deltar! :)

har din dag varit bra idag? :)



Blogg: http://fotokobran.se
2012-05-19 @ 14:31:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback