Ge mig mer tid

Jag är så himla lat. Har tänkt sen igår morse att jag skulle lägga upp bilderna från vårbalen i onsdags.. hände det? Näe. Och de kommer inte upp idag heller. Hehehehe. Fy skäms på mig! Nej men jag har lite annat och stå i, lite sista-minutenplugg, och så vill jag helst spendera min tid med min underbara pojkvän istället för att hänga framför datorn. Vi har massa musikalrepetitioner, och dessutom tar jag ju studenten snart! Helt sjukt, bara ca 5 veckor kvar!! Längtar!
Tänker inom kort lägga upp dendär lilla tävlingne jag pratade om (ja den är liten).. så fortsätt kika in på bloggen under kvällen ;)
Hasta la vista!

Kommentarer
Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700



Blogg: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
2012-05-12 @ 01:54:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback